Pages

cycling club meeting.

Wednesday, February 1, 2012

Assalamualaikum and hello everybody :)


what's up?
haha *tetibe

aku baru balik dari meeting cycling club .
meeting untuk aktiviti bersama pelajar sekolah di bukit cherakah .
bincang apa yang patut nak buat kat sana nanti.
checkpoint dah fikir tadi , looks great . I hope it will go on like the way we've already planned.
rasanya macam banyak kenakan orang je , muahahahaha *gelak kejam.
tapi ada jugak lah yang ilmiah nya .
yang parahnya aku , sebab aku jadi fasilitator .
masak lah kan nak kena follow group tu . kalau diorang salah jalan and ambil jalan kesesatan,memang sesat lah aku sampai hujung =='
papepun tak sabar nak pergi . dengar cerita pelajar tu dari sebuah sekolah di muar . sains muar ke? hihi ;P


ohh by the way , test CTU for tomorrow is cancelled . do you know what I mean ?
YES , it's heaven babes !
tapi , next week still ada test tu . just tangguh je .
untuk orang2 macam aku yang tak baca lagi , memang heaven lah test tangguh. haha:D


okay , lepas ni nak buat apa?
makan dulu .
then ?
buat tutorial . 
tapi , aku rasa , aku rasa , aku bakal tertidur .
apa ni mata ? aku cungkil kau nanti !


p/s ; sekadar entry picisan . cis ! haha;D


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs